Sunday, December 21, 2008

MOGA KITA SENTIASA DILINDUNGI ALLAH..

Takut dan seram melihat gambar gambar kemalangan yang dihantar oleh seorang kawan melalui emel beberapa hari lepas. Tak sanggup nak tengok lama lama. Moga Allah sentiasa melindungi kita semua daripada bencana sebegini. Tapi apakan daya jika ini semua sudah suratan yang ditentukan. Pastinya berat lagi bebanan yang yang ditimpa oleh ahli keluarga mereka yang terlibat dengan kemalangan seumpama ini.
Namun begitu, dalam kita berdoa kita juga perlu bersedia dengan segala kemungkinan. Apa yang nak dikongsikan disini ialah perlunya kita membuat persediaan kewangan anda sesuatu musibah menimpa.
Ianya 1 Plan Kemalangan Peribadi yang dinamakan PATINA77 oleh MAA Takaful. Dengan hanya bermodalkan RM0.51 sen sehari. Kita boleh menyelamatkan keluarga kita daripada BENCANA KEWANGAN anda sesuatu musibah kemalangan menimpa.
Lihatlah ilustrasi diatas, Plan ini bukan sahaja melindungi kemalangan biasa seperti kemalangan jalanraya, kemalangan tempat kerja dan sebagainya, tapi juga melindungi penyakit seperti Denggi dan JE.
Untuk keterangan lanjut dan pertanyaan boleh hubungi saya di talian 017-6668905 atau emel ke mfj.maa@gmail.com

No comments: